2011-03-12
 22:48:15

heheh

Haha. omg. har inte bloggat på en hel månad. fast har inte orkat faktiskt. 
men kanske kommer bli ändring på det,vi får se. 
idag var jag i västrås med emma och syster. sen träffa vi erika(emmas syster) där. för hon bor där. 
kulkul. köpte. svarta jeans, vit och grå/grön kofta, örhängen och nagerlack. sen nästa helg igen blir det att åka till eskilstuna och köpa skinnjacka och kilklackskor. har letet ihjäl mig och hittar as snygga sånna skor jag vill ha, men sen finns dom ju inte i min storlek. Hatar att ha småfötter :( 
jaja. får hoppas på eskilstuna då, pusshejleverpastej ♥



kim

sv: hehe jadu.. ska börja med det igen hehehhe :DD



PUBLICERAT: 2011-03-19, 11:59:54 | URL: http://kimsane.blogg.se/
LärMigTeckna

kika gärna in min nya blogg, har en Gissa kändisen tävling uppe och har även lagt ut två nya teckningar på Angelina Jolie. kom gärna med konstruktiv kritik och tips så jag kan förbättras och bli en bra tecknare! :)



PUBLICERAT: 2011-03-20, 14:12:09 | URL: http://larmigteckna.blogg.se/

Skicka till mig ♥:

« Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: